Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Γελώντας Άγρια (ή αλλιως "Όταν η πρεμιέρα πλησιάζει")

 Καλησπέρα φίλοι μου!!Ελπίζω να είστε καλά και ειδικά τώρα που άρχισαν οι διακοπές να τις ευχαριστηθελιτε στο έπακρον!!Ειδικά όσοι είστε(-είμαστε) από επαρχία ένα παραπάνω!!Βέβαια εγώ βρίσκομαι Αθήνα και θα είμαι εδώ για μερικές ακόμη μερούλες λόγω θεάτρου αλλά οκ!!
 Η σημερινή μου ανάρτηση είναι αφιερωμένη στην παράσταση που ανεβάζουμε με την θεατρική μου ομάδα ΑΦΑΝΤοΙ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανειστημίου Αθηνών αλλά πριν έχω κάποια χρωστούμενα νομίζω!!(Όχι Μάγδα δεν τη γλιτώνεις έτσι απλά)
 Ξεκινάμε λοιπόν από τις κόρες της Μάγδας οι οποίες θα έχουν η καθεμιά όνομα με ιστορία από πίσω(όχι το κλασσικό προς τιμή του παππού και της γιαγιάς).Το πρώτο παιδί της θα το λένε Εύα όχι όμως απο το Ευαγγελία αλλά από το Whatever (άλλοτε αγαπημένη έκφραση της φίλης μας).Τη δεύτερη κόρη της θα την πούμε Χρύσα!Όχι όχι μην μπερδεύεστε δεν θα βγαίνει ούτε από το Χρυσούλα ούτε από το Χρυσάνθη ούτε καν από το Χρυσαλιφούρφουρο(τραγούδι της Λιλιπούπολης ντε).Η Χρυσα θα βγει έτσι απο το Χρυσόψαρο γιατί τα χρυσόψαρα  και η Μάγδα έχουν κάτι κοινό...μνήμη 15 δευερολέπτων(true story).Και η τρίτη κόρη της θα έχει και το πιο εντυπωσιακό αν θέλετε τη γνωμη μου όνομα!!Θα είναι η Λούσυ προερχόμενη απο το Lucifer που στα Ελληνικά σημαίνει Σατανάς (το παρατσουκλι Νο 3559 της Μάγδας).

 Και τώρα που σας έφυγε ο καημός για τα παιδιά της Μάγδας πάμε στο ψητόό!!Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου είμαι στην θεατρική ομάδα ΑΦΑΝΤοΙ και φέτος ανεβάζουμε το Γελώντας Άγρια του Christopher Durang!Το έργο γράφτηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και είναι μια μαύρη κωμωδία που ασκεί έντονη κριτική- με καυστικό πολλές φορές χιούμορ- στην εκκλησία, το lifestyle το new age ενώ παράλληλα θίγει θέματα ταμπού της κοινωνίας όπως η ομοφυλοφιλία, η αδυναμία επικοινωννίας με τους γύρω και ο τρόπος που ο καθένας κρύβεται πίσω από τις "ασπίδες" του.Πρωταγωνίστες του έργου είναι μια γυναίκα με εκρηκτικό πολλές φορές χαρακτήρα και ιδιαίτερη προσωπικοότητα και ένας άνδρας που προσπαθεί να βρει ενδιαφέρον στην ζωή του σε "εναλλακτικούς" τρόπους ζωής.
Η ομάδα μας έχει δουλέψει σκληρά με αγάπη για το θέατρο.Το αποτέλεσμα της προσπάθειας μας θα μπορείτε να δείτε από τις 13-22/5 στο υπόγειο του κτιρίου "Κωστής Παλαμάς"(Ακαδημίας 45 και Μασσαλίας 1) ή αλλιώς για όσους συχνάζουν στο κέντρο στο "Ροζ"(είναι το κτίριο που κρύβει τη Νομική από την πλευρά της Ακαδημίας.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

 Όσο για μένα, υποδύομαι τον Άνδρα που στο όνειρο του γίνεται το Βρέφος της Πράγας και ως φερέφωνο της Παπικής Εκκλησίας εκφράζει απόψεις πολύ συντηριτικές θυμίζοντας μας όχι μόνο κυρήγματα της Καθολικής εκκλησίας αλλά και απόψεις ανώτερων εκκλησιατικών αρχόντων της Ορθόδοξης εκκλησίας που τον τελευταίο καιρό έχουν απασχολήσει την κοινή γνώμη!!
Όσοι απο εσάς δεν γνωρίζετε το Βρέφος της Πράγας.....θα καείτε στην κόλαση!!Όχι πλάκα κανω,ούτε εγώ το γνώριζα!
 Αν θέλετε να μάθετε λοιπόν την ιστορία του Βρέφους της Πράγας αλλά πολύ παραπάνω την ιστορία των δύο πρωταγωνιστών μας,σας περιμένουμε απο τις 13 Μαίου!!

Και για να μην αγωνιάτε(το νιώθω ότι όλοι σας θα ψάξετε μετά το βρέφος)....ιδού
Αυτά από μένα!!Πάω τώρα για πρόβα!!
Καλό Πάσχαααα!!

Φιλιά,
Dim


Πάρτε κι ένα τραγουδάκι μην σας αφήσω έτσι!!(Ήμουν ανάμεσα σ αυτό και τα εγκώμια αλλά...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Express yourself:)