Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Πρέπει να γίνουν πράγματα


Ενώ ακούω στο ράδιο,στον σταθμό του πολυτεχνείου την φίλη μου και συμφοιτήτρια Ν. να κάνει εκπομπή ,αποφασίζω να γράψω για το πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε πράγματα καθημερινά που μας γεμίζουν και εχουν κάτι να μας δώσουν για να γίνουμε καλύτεροι. Είτε αυτό είναι ράδιο,είτε ζωγραφική,είτε ακόμα και μια απλή βόλτα για να ανακαλύψεις την πόλη σου. Γιαυτό και χαίρομαι πολύ που καταφερα να μπω σε μια σχολή που με γεμίζει,με κρατάει απασχολημένη με ενδιαφέροντα πράγματα και με αναγκάζει να είμαι δημιουργική και να βάζω το μυαλό μου να δουλέψει. Γενικά είμαι της γνώμης ότι ακόμα και αν η δουλειά ή σχολή σας  δεν έχει κάτι που να σας κάνει να θέλετε να σηκωθείτε το πρωί από το κρεβάτι και να πιάστε δουλειά,ΠΡΕΠΕΙ να βρείτε κάτι άλλο που να σας  ψυχαγωγεί. Διαβάστε βιβλία που θα σας κάνουν να ξυπνατε στη μέση της νύχτας,δείτε ταινίες που σας κάνουν να σκέφτεστε,μιλήστε με ανθρώπους για πράγματα ασυνήθιστα όπως το τι παραμύθια τους διάβαζαν όταν ήταν μικροί,ακούστε προσεκτικά τι έχουν να σας πουν χωρίς να βιάζεστε να τελειώσουν,δημιουργήστε κάτι ,όσο και αν νομιζετε ότι δεν το χετε με την τέχνη, ψάξτε για διάφορα events στην πόλη σας ή στην ανάγκη οργανώστε εσείς ένα, βρείτε μια βιβλιοθήκη και χαθείτε στους διαδρόμους. Όσα περισσότερα ενδιαφέροντα αποκτάτε,τόσο πιο συναρπαστική συντροφιά αποτελείτε,τόσο πιο πολλά έχετε να διηγηθείτε στους γύρω σας. Μην βαλτώνετε,μην επαναπαύεστε,μην μένετε παθητικοί και στάσιμοι. Φυσικά θα υπάρχουν στιγμές που απλώς θα νιώθετε την ανάγκη να κοιτάξετε το ταβάνι και να σκέφτεστε το απόλυτο τίποτα, ή να χαθείτε σε ένα απολαυστικά ανούσιο επεισόδιο Gossip girl. Όμως προσέξτε μην παρασυρθείτε και βρεθείτε σε μια σπηλιά απο κουβέρτες, περιτριγυρισμένοι από κούτες ντελίβερι,να αναρωτιέστε τι μέρα είναι και πότε ακριβώς άρχισατε να αποκτάτε ράστα.(οκ,λίγο υπερβολικό,απλώς προσπαθώ να γράψω παραστατικά εδώ πέρα). Κάποιες φορές εκνευρίζομαι με τον εαυτό μου που δεν κάνω όσα θα ήθελα και δεν εκμεταλεύομαι στο έπακρο τις δυνατοτητες που μου προσφέρει αυτή η μεγάλη πολη στην οποία ζω και ώρες ώρες απορώ πώς ένας άνθρωπος μπορεί να αγγίξει τέτοια επίπεδα απραξίας,αλλά ευτυχώς είναι απλώς φάσεις που περνάω. (Ένα από τα new year resolutions μου για το 2013 είναι και το να είμαι πιο δραστήρια και οργανωμένη. Βέβαια,αυτοί οι στόχοι που βάζουμε κάθε πρωτοχρονιά συνηθως καταλήγουν απλώς να μας στοιχειώνουν για ένα χρόνο (πάρτε μαθήμα από την Jeanne εδώ). Aλλά όχι,φέτος νιώθω ότι θα τα καταφέρω!) Εν τέλει,νομίζω καταλάβατε το νόημα που θέλω να περάσω.Μην ξεχνάτε να αφήνετε πίσω σας αναμνησεις χειροπιαστές,όπως φωτογραφίες,ημερολόγια,σημειώματα από τα μέρη ου πήγατε,τις περιπέτειες που ζήσατε και τους ανθρώπους που γνωρίσατε:)
Αυτά για σήμερα.Συγχωρήστε τον συνειρμικό τρόπο γραφής μου και τις πολυλογίες μου,είναι που δεν μπορώ ακόμα να βάλω τις σκέψεις μου σε σειρά και να θυμηθω όλα όσα θέλω να γράψω.
Eυχηθείτε μου καλό διάβασμα,ή καλύτερα διάβασμα γενικότερα,γιατί η εξεταστική πλησιάζει και το μυαλό μου αρνείται να συγκεντρωθεί.
Antios muchachos!




p.s. O καιρός στην Αθήνα έχει ξεπεράσει τον εαυτό του,τρέμω μέχρι και εγώ, σε σημείο που κινδυνεύει η φημη της φανατικής αντικρυουλιάρας που χτίζω τόσον καιρό.
p.s.2 Ο τίτλος αναφέρεται στα πράγματα τα οποία πρέπει να κάνω,στα πλαίσια του resolution μου, και διαβάζεται κατά προτίμηση με προφορά Βάνα Μπάρμπα από τον Δημήτρη (εγώ το βρίσκω πολύ αστείο αλλά αυτό δε λέει και πολλά,μιας και βρισκω αστεία γύρω το 50% αυτών που ακούω)
p.s.3 Το λέω τώρα και ισχύει για πάντα: Οι εικόνες που βάζω είναι μαζεμενες από το ιντερνετ και δεν έχουν να κάνουν αναγκαστικά με ό,τι γράφω.Αυτό το κρίνετε βεβαίως εσείς.


1 σχόλιο:

  1. πραγματικά μάγδα διαβάζω τον τίτλο και λέω μαλακία θα γράψει αλλά τελικά το έφερες τούμπα και ήταν σαν να ακούω την φωνή σου να μου τα λένε...όπως αυτά που βλέπουμε στις ταινίες ότι και καλά διαβάζει κάποιος ένα γράμμα αλλά ακούγετε από πίσω η φωνή του αποστολέα...πραγματικά κάθε λέξη που λες σε αντιπροσωπεύει...!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Express yourself:)