Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Cooler than the flip side of my pillow

Θέλω κρύο
Θέλω να φορέσω το καινούριο μου παλτό
Θέλω να ανοίξω το τσάι βατόμουρο που πήρα
Θέλω να πιω τσάι δίπλα στο παράθυρο στο σπίτι μου
Θέλω να διαβάσω νέα βιβλία δίπλα στο παράθυρο ενώ βρέχει
Θέλω να διαβάσω νέα βιβλία σε ένα μικρό χουχουλιάρικο καφέ
Θέλω να κατεβάσω το λουλουδάτο πάπλωμα από το πατάρι και να το τυλιχτώ
Θέλω να φτιάξω μπισκότα και να έρθουν οι φίλοι μου να πιούμε γαλλικό και να κάνουμε παρέα
Θέλω να φορέσω μπότες και να πάρω ομπρέλα και να πάω βόλτα στη βροχή
Θέλω να βάλω σκουφί και να πάω στο σουπερμαρκετ
Θέλω κασκόλ και κόκκινες μύτες και παγωμένα δάχτυλα
Θέλω να ανάψω το αερόθερμο και να κάτσω σταυροπόδι μπροστά του
Θέλω να βρέξει και να τρέξω να μαζέψω τη μπουγάδα
Θέλω να φτιάξω τσάι και να τυλιχτώ το πάπλωμα και να δω νέα επεισόδια των αγαπημένων μου σειρών
Θέλω να κάνω όλα τα κλισέ πράγματα που υπάρχουν για το χειμώνα
Νομίζω πώς μου χει λείψει και η Αθήνα







1 σχόλιο:

Express yourself:)